Kritikák
Revizoronline.hu - Urbán Balázs
Line Knutzon darabjában, a Mesteremberekben egy értelmiségi/művész házaspár nyugodt, szép otthonra vágyik. Illetve Alice, a feleség vágyik erre, Manfrednak, a zenész férjnek mindegy az egész, így bármit ráhagy az asszonyra. Ám az építkezés befejezésének határideje mindig módosul, mindig elromlik valami, vagy talál valaki egy újabb hibát, más problémák sosem oldódnak meg – viszont újra és újra fizetni kell. A mesteremberek részben kontárok, részben csalók, esetleg csalók és kontárok is, élükön az építésvezetővel, aki a házból folyamatosan kilopott anyagot más építkezésekre hordja. [...] A dráma kétségkívül élettapasztalatokból merít (alighanem mindannyiunk tapasztalataiból), de ezeket nem realisztikusan dolgozza fel, hanem alapvetően bohózati síkon tálalja.
Art7.hu - Kállai Katalin
Ebből a napi szinten megkerülhetetlen problémahalmazból, amely, magunk közt szólva, a gazdaság működését is veszélyezteti, akár súlyos társadalmi vitairatot, akár csipkelődő bohózatot, akár disztópikus jövőképet festő rémdrámát is lehet kerekíteni. Knutzon úgy döntött, hogy mindenből belerak. Egy kicsit. ialógokat egy bohózatból, színpadi szituációt a társadalom deformálódott működésének a realitásából, valamint nem kevés horrort. Alice és Manfred, akik meghozták életük legrosszabb döntését (építkezésbe kezdtek), valamint a készülő otthonukat idő előtt ünneplő barátaik komédiai szituációból indítanak. Ezt a vonalat erősíti a nyugalmukat permanensen feldúló, álmatag szakik túlkarikírozott, többé-kevésbé kelet-európai megjelenése és végletekig eltúlzott karaktere.
magyarnarancs.hu - Kiss Annamária - a teljes cikk a nyomtatott lapban olvasható
Kutszelistilus.hu - Kutszegi Csaba