Az így született írás vezeti fel a 2022/2023-as évadkönyvet, amelyben  a szintén idén megújuló arculatunk elemeivel is megismerkedhetnek. A színekre, fotókra a korábbinál nagyobb hangsúlyt helyező arciulatfrissítéssel párhuzamosan Dömölky Dániel új portrékat is készített a társulatról. A fotósorozatban visszaköszönnek a Katona új vizuális identitását jelentő színek, a piros, a kék, a sárga és ezek kísérőszínei. A portrék kreatív koncepcióját Dömölky Dániel színházi fotós, Horváth Máté marketingvezető és Wiegandt Júlia adminisztratív igazgató jegyzi, a stylingért Somogyvári Edit felelt. Az arculattervezési pályázat első helyezettje Barta Vica lett, aki a MOME média design szakán végzett, második pedig a kolozsvári székhelyű, nemzetközi projektekben is részt vevő ügynökség, a Bold Branding Studio.