1995-ben végezte el a Színművészeti Főiskolát, majd a Katona társulatához szerződött.

Jelenleg a Katona következő előadásaiban szerepel

Widmer: Top Dogs – Kristian
Tersánszky J. Jenő - Grecsó Krisztián: Cigányok - Nyomozó 1
Molière: A mizantróp - Alceste
Mennyekbe vágtató prolibusz.
A nyaralás - Don Paoluccio
Henrik Ibsen: A nép ellensége - Doktor Tomas Stockmann, fürdőorvos 
Brestyánszki B.R.: Vörös 
Fényevők - Vagin
Peter Weiss: Marat/Sade 

Korábbi szerepei a Katonában

Hugo-Jeles: A nevető ember – Wapentake; Arden: Élnek, mint a disznók – tisztviselő; Csehov: A cseresznyéskert – Trofimov; Jerofejev: A Walpurgis-éj – Gurevics; Koenigsmark: Agyő, kedvesem! – Eduard; Klíma: Alulról az ibolyát – Sumák; Gombrowicz: Yvonne, burgundi hercegnő - Fülöp herceg; Gábor Andor: Mit ültök a kávéházban? – Az író; Dorst: Paul úr – Helm; Caragiale: Az elveszett levél – polgár; Molière: A fösvény – Jacques; Shakespeare: Szeget szeggel – Claudio; Stoppard: Árkádia – Septimus Hodge; Stoppard: Rosencrantz és Guildenstern halott – Színész; Shakespeare: A vihar – Stephano;  Tasnádi: Közellenség – Csődör; Hamvai: Hóhérok hava – Lavoisier, tudós, Árus, Kikiáltó, Utas, Guinchard, a hóhér-ügyek intézője, Halálraítélt színész, Molière: Tartuffe – Tartuffe, Damis; Brecht–Weill: Koldusopera – Leprás Mátyás; Ibsen: Hedda Gabler – Ejlert Lövborg; Euripidész: Bakkhánsnők – Agaué; Weöres: Szent György és a Sárkány – Giorgio lovag - Szent György; Dosztojevszkij: Az idióta – Miskin herceg;  Lesz vigasz; Schimmelpfennig: Előtte-utána; Papp–Térey: Kazamaták; Congreve: Így él a világ – Mirabell; Commedia dell'arte – Pulcinella; Az emberek veszedelmes közelségében; „A rendőrfőnök jó fiú”; Forgách: A kulcs – Öcs; Vvegyenszkij: Ivanovék karácsonya; Koltès: A néger és a kutyák harca – Alboury;  "Halljátok végszavam: ártatlan vagyok!"; Vinnai: Vakond - Gromov; Nestroy: A talizmán – Szotyola, segédkertész; Gorkij: Barbárok - Monahov; Ibsen: A vadkacsa – Hjalmar Ekdal, Gyász; Spiró: Koccanás – Rövidgatyás, Vinnai–Bodó: Ledarálnakeltűntem, Weöres: A kétfejű fenevad - Ibrahim kádi; Radonay Mátyás; Büchner-Waits: Woyzeck - Doktor; Parti Nagy Lajos: Pinokkió - Rókay Móric

További fontosabb szerepei

Bartis: Anyám, Kleopátra – Andor, Rebeka fia, író (Nemzeti Színház); Shakespeare: Falstaff – Henry herceg (Gyulai Várszínház); Shakespeare: Szentivánéji álom – Lysander (Bárka Színház); Kellér: A szabin nők elrablása – Szendefi, színész; Shakespeare: Sok hűhó semmiért – Leonato (Színház- és Filmművészeti Egyetem); Enquist: A tribádok éjszakája – Strindberg (Színház- és Filmművészeti Egyetem); Shakespeare: Szentivánéji álom – Theseus (Zsámbéki Szombatok Nyári Színháza); Ránki–Hubay–Vass: Egy szerelem három éjszakája – szomorú költő (Szkéné Színház); Csokonai: A méla Tempefői - vagy Az is bolond, aki poétává lesz Magyarországban – Tempefői (Kőszegi Várszínház); Mikszáth-Makk-Lőkös-Laczkfy: Királyi kaland – Mátyás (Kőszegi Várszínház); Shakespeare: Othello - Jágó (Vígszínház)

Filmjei

Magyar szépség (2002)
Somlói galuska (2002)
Most látszom, most nem látszom (2004)
Hat emelet tiszta üveg (2004)
Kornél
Sorstalanság (2005)
Emelet (2006)
Lora (2007)
Egy nő igaz története (2007)

Díjai

Jászai Mari-díj (2002)
Színikritikusok díja a legjobb férfi főszereplőnek
Színikritikusok díja a legjobb férfi mellékszereplőnek
Vastaps-díj a legjobb férfi főszereplőnek
Vastaps-díj a legjobb férfi mellékszereplőnek
A legjobb férfialakítás díja a Színművészeti Főiskolán
Ki mit tud? – első helyezés versmondó kategóriában (1988)
Legjobb férfi főszereplő (Weöres Sándor: A kétfejű fenevad- Ibrahim kádi, Mennyekbe vágtató prolibusz., Shakespeare: Othello - Jago) Színikritikusok Díja 2009/2010
Érdemes művész (2010)
Vastaps-díj (2011) - legjobb férfi főszereplő (A mizantróp)
Színikritikusok Díja (2012) - legjobb férfi főszereplő (Protokoll - Radnóti Színház)


"Én igazából színházban gondolkodom, nem szerepben. Előttem egy jó előadás képe lebeg, amit egy jó rendező készít, és amiben én is jó vagyok. Ott vannak a kiváló kollégák, és a néző nem tud felkelni a székből, mert olyan jó este volt. Ez érdekel. A színház komplettebb dolog, nem arról szól, hogy én most mit nézek ki magamnak. Attól, hogy milyen az alapállapotod este hatkor, persze egy kicsit más lesz minden előadás. Ha fel vagy dobva, szerelmes vagy és nyertél a lottón, akkor máshogy töltöd meg ugyanazokat a mondatokat, mintha mondjuk meghalt valaki, aki fontos neked. Más mondatok lesznek hangsúlyosak és érzékenyek.

Nagyon szeretem a próbát. Semmit nem tudsz még, és hirtelen ebből a semmiből, ebből a homályból jön egy ötlet, és abból el lehet indulni, abból valami jó sül ki. Aztán az előadáson ezt kell a lehető legjobban reprodukálni, estéről estére. Nálunk a néző mindig azt a színvonalat kapja, amit mondjuk a harmadik előadáson – vagy egy kicsit jobbat."

Hatvan perc