v f
Hírek, Aktualitások

A Katona pedig a második legjobb hirdetői márka a Kreatív kommunikációs szaklap és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) összesítése alapján.

Az M+ Lista számos 2016-os reklámverseny eredményeit összesíti, ez több kategóriában díjazzák a hazai reklámpiac legjobb teljesítményeit. A Katona a legsikeresebb kampányok és a top 10 hirdető listáján került első, illetve második helyre.

hirszinhaz katona
Hírszínház: fejben erősít a magyar válogatott

Az öt legsikeresebb kampány:
1. Hírszínház - Katona József Színház / Young & Rubicam
2. Sakkozó Bici néni - Magyar Telekom / DDB
3. A megosztás ereje - Magyar Telekom / Isobar
4. Abused Presenter - Rustavi 2 / Saatchi & Saatchi
5. See Myself - Telenor / Young & Rubicam

Az öt legsikeresebb hirdető:
1. Magyar Telekom
2. Katona József Színház
3. Heineken
4. Unicef Magyarország
5. Vodafone

A Hírszínház készítése során 10 napon keresztül egy-egy közéleti vagy kulturális hírt dolgozott fel gyakorlatilag valós időben a Katona és a Young & Rubicam csapata Dömötör András rendező vezetésével. A hír alapján rövid, egy-két perces előadás készült nagyon rövid idő alatt, az erről készült felvétel pedig minden délután megjelent az Index.hu-n.



A lista alapján a legjobb reklámügynökség a Hírszínházat és a szintén nagy sikerű Gifszínházat is készítő Young & Rubicam lett.

Ezúton köszönjük a Hírszínház valamennyi szereplőjének, közreműködőjének és a Young & Rubicam-nek!